Гарантії та Повернення товару
При відправленні міжміських посилок транспортними перевізниками рослини упаковуються в картонні коробки з маркуванням «Верх» та «Тендітний вантаж». При отриманні посилки перевізника необхідно перевірити цілісність упаковки. У разі порушення цілісності упаковки з вини перевізника (м'ята, порвана коробка) розплідник претензії не приймає.
Претензії щодо якості рослин приймаються електронною поштою [email protected] або по Viber, Telegram +380661675745. Наявність фото є обов'язковою. Неякісні рослини, вислані з вини розплідника, за погодженням з покупцем:
- замінюються коштом розплідника
- покупцю надаються на його вибір інші рослини на ту ж суму
- покупцю повертаються гроші за рослини
Пересорт
Претензії щодо пересортування рослин приймаються електронною поштою [email protected] або за Viber, Telegram +380661675745. Наявність фото є обов'язковою. Необхідно вказати: Ваш номер замовлення, яка рослина була замовлена, яка отримана, додати фото. При підтвердженні пересорт, покупцеві надсилається необхідну рослину, а покупець повертає пересорт. Витрати з пересилання виробляються за рахунок розплідника. Без фото претензії щодо пересорту не розглядаються.